בוקינגGift-voucherve_heSpecial_offer_he

להזמנות חייגו: 054-5747691

%1$s

פארק התיירות אגמון החולה – עמק החולה

agamon-hula ofanaim 11אגמון החולה – גן עדן לציפורים ואנשים..

פארק התיירות אגמון החולה נמצא בלבו של עמק החולה, ונחשב לאחד מאתרי הצפרות החשובים בעולם. באתר נוכל לעקוב ולצפות בציפורים הנודדות, המחזרות ,המקננות ובבעלי החיים על פי עונות השנה. בלבו של האתר אגם קסום ובו ניתן לחוות את הטבע ללא מחיצות.

מרכז מבקרים:  

בכניסה לאתר מרכז מבקרים הכולל קפיטריה, חנות מזכרות,  שירותים, דוכני מזון.
ניתן לשכור משקפת עם מדריך כיס ציפורים, לקבלת הסברים בתחנות השונות לאורך המסלול.

מסלול טיול מעגלי:

אורך המסלול המעגלי באגמון החולה כ 8.5  ק"מ. ניתן לחוותו בסיור עם אופני הרים, אופניים משפחתיים ורכבים חשמליים, ברכיבה בשבילי האגמון הקסומים, בין הבוסתנים ולצד תעלות המים. ניתן לעצור באחת מחורשות הפיקניק המוצלות. לאורך המסלול שלושה מצפורים מאוישים במדריכים (בהתאם לעונה).

agamon-hula ofanaim 12

סיור מודרך:

ניתן להצטרף לסיור מודרך בעגלת המסתור הרתומה לטרקטור
סיור מדהים הנכנס לעומק שטחי האגמון ומאפשר קירבה מקסימאלית אל להקות העגורים וציפורים נוספות (בעונה).


תחנת הטיבוע באגמון החולה:

אתם מוזמנים לחזות מקרוב בעבודת הטיבוע וחקר הציפורים המתבצעת בשטח. לגלות ציפורים שלא הכרתם, להיות עדים לפלאי נדידת הציפורים הגדולות והקטנות, להתבונן בציפורים ממרחק נגיעה… ולשחרר אותן לחופשי, בתאום מראש בלבד

סיורים מיוחדים:

מתעוררים עם ציפורים – חוויה בלתי נשכחת של זריחה באגמון החולה, עם הטבע המתעורר ליום חדש של פעילות. הסיור כולל הליכה רגלית קצרה, קפה ועוגה.

חכמים בלילה:

סיור מרתק אל חיי הלילה של אגמון החולה, הצצה אל חייהם של חתולי הביצות, מעקב אחר תנשמות וטורפי לילה, תצפית על עטלפי פירות. הסיור כולל הליכה רגלית קצרה, תצפית כוכבים, קומזיץ וכיבוד קל. מומלץ בעונה החמה.

לפרטים: 04-6817137

agmon hahola map

נגישות

דברו איתנו!