בוקינגGift-voucherve_heSpecial_offer_he

להזמנות חייגו: 054-5747691

%1$s

מסעדות טבעוניות בצפון

כידוע אמירים הנו כפר נופש פופולארי בגליל המערבי שיודע להציע לאורחיו גם חוויה קולינרית טבעונית ייחודית. מסעדות באמירים ובצפון הם שם דבר, שלל המסעדות מציעות מגוון עשיר ומגוון שנע ממסעדות טבעוניות מיוחדות ועד מאפיות בוטיק של לחמי בריאות, אם עבור ארוחת בוקר טבעונית חלומית ואם עבור ארוחת ערב עשירה או לטובת רכישת מטעמים לצימר או לבית. מוצרים טריים, עשבי תיבול מהגינה והרבה אווירה כפרית פסטורלית ונופים משגעים מוסיפים ארומה מיוחדת עבור כל ארוחה, עבור כל ביקור בגליל העליון. אז אם אתם מבקשים ליהנות מהמקום ולמצות את ההוויה שלו, אין כמו לחוות אותו דרך הבטן ומסעדות באמירים ובצפון עושות זאת על הצד הטוב ביותר.

להלן מסעדות טבעוניות באמירים ובסביבת אמירים:

בית 77 – אמירים

חנות משפחתית במושב אמירים שבגליל, המציגה את מעשה ידיהם של בני משפחת פיטרסון. מאפייה ביתית המתמחה במאפים מקמח מלא, גלריה לעבודות עץ, גלריה לעבודות יד בתפירה וחנות טבע. נשמח אם תבואו לביקור בחנות, בה תוכלו לשתות כוס קפה בלווי מאפה טרי, להצטייד במוצרים אורגניים מחנות הטבע, במאפים ומעדנים תוצרת בית, ולרכוש מתנות ייחודיות ומקוריות בגלריה שלנו. החנות פתוחה בימים חמישי, שישי, שבת וראשון, בשעות 08:30-19:00
לפרטים: 04-6980984Lechem 77 Restaurant 1

 

המקום של יש"י – אמירים

בכל שעה שתגיעו (בשעות הפתיחה) תזכו להכנסת אורחים אישית ולארוחה חמה, טריה וכשרה למהדרין. האוכל נעשה במקום מיד לאחר שהזמנתם ומוגש יחד עם פיתות/לחם חם. בתפריט תוכלו למצוא בין היתר: חומוס חם שנעשה במקום באופן ידני, השקשוקה של יש"י, כדורי פלאפל על מצע של סלט ירקות וטחינה, מרק היום מוגש עם לחם שום ועוד.. את הארוחה תסעדו מול נוף קסום המשקיף על מרחבי הגליל, רמת הגולן והכנרת. אין ספק שבמקום של יש"י מצאו את אשר נפשכם חפצה! מפגש אישי, במקום נעים ואוכל שווה לכל נפש. כמובן לא לשכוח את הקינוחים המדליקים…
לפרטים: ישי 050-3713712yshy

אל גליל – אמירים

מסעדה גלילית צמחונית במושב אמירים שמציעה מנות אותנטיות מהמטבח הערבי. ארוחת בוקר, סלטים, מרקים, ממולאים, מקלובה ותבשילים נוספים.
לפרטים: אליאן: 052-5150994, 052-517740

 

פתפותים – מאפים מקמח כוסמין – ראש פינה – כשר

אי שם בגליל עליון נמצאת לה המאפייה היחידה בארץ בה כל המוצרים הם מ 100% קמח כוסמין. מכל קצוות הארץ אנשים מגיעים ותרים אחר בית הקפה הקסום בפאתי ראש פינה בו נמכרים הלחמים והמאפים הממכרים ששמם יצא למרחוק… המאפייה ממוקמת בקיבוץ כפר הנשיא, ולפני כשנתיים נפתחה חנות-בית קפה קטנה ומקסימה במרכז ראש פינה, בבניין המכס הישן (מול המשטרה), אשר בה ניתן לקנות את המוצרים וגם לשבת במקום לקפה, סנדוויצ'ים, מאפים ועוד..
לפרטים: קרן  050-7411940, חנות: 04-8718071 (סגור בשבת)pitputim-bakery

 מסעדת שארביכ – כפר ראמה

שראביכ היא מסעדה ערבית ששואבת השראה מהמטבח הגלילי השורשי. כל מנות התפריט מבוססות על שימוש בחומרי גלם מקומיים דוגמת עשבי תיבול טריים דוגמת גרגר הנחלים, נענע, זעתר רימונים ואפילו פטל טרי ומנדרינה בוסרית, שקוטף הבעלים יעקוב חייאט' ומתבל באמצעותם את המזון. התפריט מורכב ממנות ראשונות, דוגמת חומוס, סלטים, קובות וממולאים, לצד מנות עיקריות.
לפרטים: 04-9995768, 050-911-0230 יעקובunnamed

חומוס אליהו – מירון – כשר

פינוק של חומוס חם וטרי, מוזיקה עברית, חיוך, חיזוק וקפה, חומוס פול גרגירים סלט חתוך על המקום ולימונדה אנו פתוחים עד שעתיים לפני כניסת השבת!!! שעות הפעילות: א' – ה' 09:00 -20:00 או עד גמר החומוס. ו' – 08:00 – עד שעתיים לפני כניסת השבת.
לפרטים: 050-7270322 ,054-7366399eliyhu hummus

עזבה – כפר ראמה

ממסעדת עזבה מכפר ראמה מציגה בגאווה את המטבח הערבי, הביתי והאותנטי, המסתמך בלעדית על חומרי הגלם העונתיים. בקיץ יוגשו לשולחנות במיה ומלוחיה וכמובן עלי גפן ממולאים. בסתיו יופיעו הקטניות המיובשות ואל תוך העונה הקרה יופיעו במטבח בזה אחר זה צמחי הבר כמו עולש, חובזה, עכוב ושמיר בר.
לפרטים: 04-9888808pic2

בת הרים – ארוחות טבעוניות באירוח ביתי – קדיתא

בבת הרים תוכלו להינות מארוחות טבעוניות עשירות ומפנקות אצלי בבית, בפינה קסומה ופראית בגליל. בהזמנה מראש נגיש לכם מבחר של לחמים, מטבלים, סלטים, מנות מקוריות, קינוחים, יין ועוד פינוקים וכל זה מול הנוף במרפסת שלנו, עם כל הסיפורים והאווירה המיוחדת של קדיתא. מוצרים בעשייה ביתית באיכות הגבוהה ביותר, חומרי גלם אורגניים. התפריט נבנה כל פעם מחדש בהתאם להיצע שנותן לנו הטבע מסביב- התאנים, השקדים, הצלפים, הרימונים, הזיתים, העוזררים עשבי הבר ועוד- כל אלו מלוקטים באהבה ממש על ההר שלנו. רק בתיאום מראש,
לפרטים: מור -054-5951654moria segal

נגישות

דברו איתנו!