בוקינגGift-voucherve_heSpecial_offer_he

להזמנות חייגו: 054-5747691

%1$s

הצעת נישואין בצימר

3 אפשרויות להצעת נישואין בצימר

הגיע הזמן, ובשעה טובה החלטתם למסד את הקשר ולהציע נישואין לבחירת ליבכם.

ישנן אפשרויות להצעת נישואין רבות לעשות זאת – חלקן גרנדיוזיות ונועזות, הכוללות עשרות מתנדבים, ריקודים בראש חוצות וזיקוקי דינור, וחלקן סולידיות ורומנטיות יותר, הכוללות ארוחה טובה, נרות ופרחים. אחת הדרכים הפופולאריות ביותר בשנים האחרונות היא הצעת נישואין בצימר. הצעה כזו היא רומנטית מאוד, ומעניקה לבני הזוג פרטיות ושלל פינוקים.
לפניכם מספר דוגמאות להצעות נישואין רומנטיות בצימר.

1. הצעת נישואין בצימר – בדרך לצימר

חשבו על מקום מיוחד ורומנטי שנמצא בדרך לצימר. הפתיעו את בת הזוג בעצירת פתע בדרך, ושלפו סל פיקניק מצויד היטב (הסל יכול לחכות לכם במקום קבוע מראש, או להגיע אתכם ברכב). אחרי ארוחת בוקר מפנקת וכוס יין, רדו על ברך אחת ותציעו לאהובתכם נישואין. לאחר מכן תגיעו למעוז חפצכם, ותוכלו לחגוג את הצעת הנישואין בצימר במשך כל סוף השבוע.

2. הצעת נישואין בצימר – כאילו ספונטנית בצימר

הכריזו על נסיעה ספונטנית לצימר בצפון (אפשר גם להכריז על טיול ספונטני בצפון, ולהפתיע עם לילה בצימר), והפתיעו את בת זוגתכם עם הכניסה לצימר. תאמו מראש את כל הפרטים עם בעלי הצימר – בקשו מהם לתלות בלונים, להדליק נרות, למלא את הג'קוזי בבועות סבון ולפזר עלי כותרת ברחבי הצימר. דאגו למוזיקה רומנטית שתתנגן בחדר כשתגיעו אליו. לשדרוג הצעת הנישואין בצימר, תוכלו להכין מראש סרטון קצר, מצגת או מכתב ולשלוח אותם לבעל הצימר. כאשר בת זוגתכם המומה ומוקסמת מההפתעה, כרעו על ברך אחת, שלפו את הטבעת ו…

3. הצעת נישואין בצימר – במהלך הבילוי

אפשרות נוספת להצעת נישואין רומנטית בצימר היא הפתעת בת הזוג בזמן אחת מהאטרקציות הזוגיות שיש לצימרים להציע. תוכלו להזמין ארוחת בוקר גלילית מפנקת או ארוחת ערב משביעה, ובמהלכן לשלוף את הטבעת, או להזמין מראש אחד ממגוון סוגי העיסויים והטיפולים הזוגיים שניתן למצוא בצימרים בתיאום מראש, ולאחריו, כשאתם רגועים ועטופים בחלוק לבן וריחני להציע נישואין.

האפשרויות לרגע החשוב והמרגש של הצעת הנישואין הן בלתי נגמרות, ולכן חשוב לבחור אפשרות אחת שתתאים לכם ותרגישו איתה בנוח. כאמור, הצעות נישואין בצימרים מעניקות יתרון של פרטיות ואינטימיות, ואת היכולת לתכנן מראש ולהפתיע את בת הזוג, בעזרתם של בעלי הצימרים. בנוסף, הצימרים מציעים מגוון פינוקים זוגיים ושלל אטרקציות טבע, חוויות ואתגרים.
לאחר שתבחרו את השיטה המתאימה לכם, תכננו את היום המיוחד, תארזו תיק ובהצלחה!

אנו בצימרים אור בראשית בצפון נשתף איתכם פעולה לכל רעיון ותוכנית ונגשים את חלומכם
האירגון עלינו, אתם לא צריכים להביא מאומה רק את עצמכם..

מחכים לכם:

     דבי ושלום
אור בראשית צימרים בצפון באמירים
      חוויה מושלמת לזוגות אוהבים..
054-5747691

תגיות:
איך להציע נישואין
רעיון / רעיונות להצעת נישואין
הצעת נישואין בצימר
הצעת נישואין מקורית
הצעת נישואין רומנטית

 

נגישות

דברו איתנו!