בוקינגGift-voucherve_heSpecial_offer_he

להזמנות חייגו: 054-5747691

%1$s

החוויה שלי באור בראשית

החוויה שלי באור בראשית בצפון

רצינו לשתף אתכם במכתב מאורח מוכשר ששהה בבקתה וכתב על אור בראשית..

כולנו מכירים את התחושה שפשוט חייבים לברוח מהכול. מהעבודה, מהילדים, מהשגרה. רתמתי לעניין את בן זוגי, שיחיה, ויצאתי לחיפוש אחר חופשה בצפון בארץ. מכיוון שלא התמזל מזלנו, ואיננו שייכים למעמד העליון, חיפשתי חופשה איכותית ורומנטית במחיר סביר. מה יכול להיות רומנטי יותר מחופשה באווירה כפרית ופסטורלית? ולכן הוחלט להזמין ממגוון צימרים בצפון הארץ העונים על דרישות המחיר והאיכות.

צימר רומנטי בצפון – החוויה האולטימטיבית באור בראשית.

בחיפושי אחר צימר רומנטי בצפון, נתקלתי באתר אינטרנט בצימרים אור בראשית, במושב אמירים פסטורלי בגליל. המחיר המוצע היה שווה לכל נפש ומיהרתי להזמין לנו בקתה זוגית. איפסנו את הילדים אצל סבא וסבתא, ארזנו בגדים חמים ובקבוק יין, ויצאנו לדרך.

אור בראשית צימר רומנטי בצפון – חופשה חלומית.

כל חופשה בצפון המקסים של ארצנו מרגשת אותי מחדש, אבל בהגיענו לאמירים, השלווה פשוט הכתה בנו. נכנסנו לתוך בקתה זוגית מעוצבת להפליא, כאשר כל פרט ופרט בה עוצב בקפידה לנוחות האורח. קמין עצים אותנטי בער בפינת הבקתה, נרות ריחניים דלקו, ריח נעים באוויר, וניתן היה מיד לספוג את האווירה המרגיעה והרומנטית.

צימרים בצפון לרוב מציעים אירוח בסטנדרטים גבוהים, אך כשהגענו לאור בראשית, גילינו שהבקתה מאובזרת במטבחון מטופח ובו פינת קפה עשירה ובה סוגים מסוגים שונים של תה צמחים, מקרר, מערכת קולנוע ביתית, DVD וטלוויזיה חדישה וגדולה במיוחד. ג'קוזי מפנק ניצב בפינה נוספת, ובו הונחו סבונים ריחניים. כבונוס מיוחד, במקום ישנה מרפסת נוף פרטית ממנה נשקפת הכינרת במלוא הדרה.

צימר רומנטי בצפון – להתאהב מחדש.

כשמזמינים צימר רומנטי בצפון, מצפים לחוויה נוחה ושלווה, אך חווית האירוח באור בראשית עלתה על כל הציפיות. אם זה ארוחות הבוקר הכפריות שהגיעו, בתוספת תשלום קטנה עד לפתח הצימר, הבקתה המושלמת שכל פרט בה אומר נוחות, השלווה הפסטורלית, טיול למצפים הקרובים ויותר מהכול, הרוגע שמשרה המקום על המתארחים בו, כל המרכיבים האלו, הם אלו שבונים חופשה חלומית.

חופשה כזו מותירה את המתארח רענן, מלא בכוחות מחודשים ומותירה אותו עם טעם טוב בפה. אני, את החוויה הזאת לא אשכח ובהחלט אחזור לאור בראשית.

האמת, החוויה שלי באור בראשית היתה בדיוק כמו הסלוגן של המארחים דבי ושלום: אור בראשית – חוויה מושלמת לזוגות אוהבים..

מומלץ בחום!

דלית ג.

נגישות

דברו איתנו!