בוקינגGift-voucherve_heSpecial_offer_he

להזמנות חייגו: 054-5747691

%1$s

אטרקציות באמירים שמן זית חמיאל

חמיאל – שמן זית וזיתים אורגנים

hamiel 1במרחק 1.5 ק"מ, 4 דקות נסיעה מהצימר אור בראשית באמירים תמצאו את חמיאל שמן זית וזתים אורגנים באמירים.
שווה ביקור!

לפני למעלה מ-35 שנה, נטעה משפחת חמיאל את כרם הזיתים הראשון במושב אמירים. עם השנים, הורחב מעגל עצי הזית ולפני כעשור נטעו בני המשפחה, כרם זיתים גדול, נוסף, מעל הירדן ההררי.

אנו מייצרים שמן זית וזיתים אורגניים מזנים נבלי, ברנע, סורי, פישולין צרפתי, מנזנילו וקלמטה. הזיתים גדלים בכרם אחד הנמצא למרגלות הר מצפה הימים ובכרם שני הצופה לנופו היפה של הירדן ההררי. גידול הזיתים נעשה ללא חומרי הדברה רעלניים, ללא דשן כימי ועל-פי הנחיות ופיקוח של הרשויות לחקלאות אורגנית בארץ ובחו"ל.

איכות הזיתים ושמן הזית (חמיצות: 0.2%- 0.5%) היא תוצר של הקפדה על כל שלב ושלב. החל מהטיפול באדמה, דרך טיפוח עצי הפרי, שעות הקטיף, ההובלה לבית הבד ועצירת שמן מיידית בבית בד, שגם הוא בפיקוח האגודה האורגנית. אחסון השמן והזיתים בחדרים ממוזגים ובתנאים מונעי חימצון.

hamiel 2הזיתים שלנו נכבשים בכבישה ביתית ללא חומרים משמרים. נארזים בצנצנות או בדליים בכיסוי שמן זית לשמירת איכותם ומניעת התחמצנות.
– זיתי קלמטה ביין. הזיתים נמכרים במעדניות ומסעדות עילית בארץ.
– זיתים סוריים "דפוקים"
– סוריים ונבלי ירוקים מתובלים; שחורים מתובלים בפיגם
– צימוקי זיתים סוריים שחורים מיובשים בשמש ומשוחים בשמן זית
– זיתי פישולין ירוקים ושחורים

עקרונות סחר הוגן ומחיר הוגן

לא פחות חשוב: מכירת השמן והזיתים היא על פי עקרונות סחר הוגן ומחיר הוגן. הטיפול והמסיק נעשה לא רק על-ידי בני המשפחה אלא גם בעזרת פועלים שכירים קבועים, תוך שמירה על שכר נאות וזכויות הסוציאליות של העובדים.

לפרטים: והזמנות: חמיאל, אמירים

טל: 04-6989746

חזרה לאטרקציות באמירים בגליל בצפון >>

נגישות

דברו איתנו!