בוקינגGift-voucherve_heSpecial_offer_he

להזמנות חייגו: 054-5747691

%1$s

הסיפור שלנו ואיך הכול התחיל..

אודותינו ואודות אור בראשית

יש שעות כאלו, מוקדם בבוקר או בעת שקיעה, שבהן "אור בראשית" יורד על שלוש בקתות העץ ומלטף את ערוגות הפרחים, את עצי הפרי ופינות השקט שמסביב. זה הרגע שבו האור שוטף את החורש הירוק של אמירים בכתמי צבע, נוגע במים שבבריכת הדגים ושולח אוויר אל תוך הריאות, גורם לנו לרגע לעצור ולנשום.
זה זמן קסם כזה שבו אפשר לשים את השגרה בצד, להתיישב מול הנוף, להתעטף בשמיכה מפנקת או במגבת הרכה שמחכה ליד הבריכה ולהרגיש בחופשה קצת אחרת, התנתקות מהיומיום ושלווה אמיתית. הזדמנות לנוח, לקרוא, ללגום יין טוב, להתפנק בטיפול נעים או פשוט להיות. זה זמן להתאהב.
נעים להכיר,
אנחנו דבי ושלום אהרונוב ואנחנו נקבל את פניכם ב"אור בראשית" – מתחם הבקתות שלנו המארח זוגות, משפחות ומטיילים מהארץ ומהעולם. המתחם קיבל ציון 9.7/10 מאתר בוקינג העולמי ומפגיש אותנו שוב ושוב עם קהל לקוחות אוהב, שמגיע בכל שנה.
הסיפור שלנו מתחיל רחוק מאמירים שהוא היום ביתנו, בצד השני של המדינה. גדלנו יחד, התאהבנו, עבדנו כל אחד בתחומו – שלום בתחום הניהול וההנדסה ודבי – אומנית זכוכית ובעלת סטודיו לאומנות. הקמנו בית וגידלנו משפחה לתפארת.
בתוך הלב גר לו חלום שהיה משותף לשנינו.
חלום על חיים רגועים, בתוך נוף ירוק שמרגיש כאילו הוא רק שלנו. חלום על ציוצי ציפורים וחילופי עונות, בין שלג לשקיעה של קיץ. חלום על יצירה יש מאין, על השראה והגשמה, על מפגש עם אנשים ועל אירוח משמח.
כשהגוזלים הפרטיים שלנו עזבו את הקן ועם תחילתו של העשור החמישי לחיינו, החלטנו לקחת את המזוודות ולעבור לכאן.
רכשנו את מתחם הצימרים שבו התארחנו לפני שנים והפשלנו שרוולים. לאט לאט, עץ אחר עץ, לבנה אחר לבנה, הקמנו כאן בית לחופשה אחרת, כזו שמאפשרת לנשום, להתפנק, לשכוח את טרדות היומיום וליהנות מכל רגע.
את הסטודיו והגלריה של דבי הקמנו פה מחדש ושזרנו את יצירותיה בתוך הבקתות ולצדן – כך הוספנו צבע, עניין ואמירה אישית בכל פינה.
עם ההרים מסביב שמעניקים לנו השראה, יצרנו עבורכם מקום שבו חופשה היא אוסף של חוויות קטנות, שבכל אחת מהן הושקעה מחשבה רבה. מהאירוח שאין בו פשרות ועד לניקיון, לסדר, לנוחות ולנועם – שמלווים את כל מי שמגיע להתארח אצלנו.
הסוד הוא לגמרי בפרטים הקטנים.

הסיפור שלנו, דבי ושלום..

חלומנו התגשם ואנחנו גרים כאן בצפון, במושב אמירים הציורי והפסטורלי, משקיפים על נופים ירוקים וכנרת כחולה, מול הרי הגליל העליון, מוקפים ציוצי ציפורים, נושמים אויר הרים צלול ונהנים בכל רגע מהרמוניה מושלמת עם הטבע.
אנו מקבלים את אורחינו בבקתות מאובזרות ומפנקות; הנאתם הצרופה משולבת לעיתים גם ביצירת ויטראז'ים בסטודיו/גלריה לזכוכית במתחם הצימרים שלנו ובהדרכתה של דבי.

אז ככה זה התחיל:

בראשית העשור החמישי לחיינו, החלטנו לחפש שינוי בקצב החיים העמוס והמטורף המאפיין את תושבי מרכז הארץ, ולצאת לדרך חדשה לחלוטין. לא ידענו עד כמה היינו לחוצים עד שיצאנו, כהרגלנו, לחופשה בצימר בצפון, וכמו תמיד בישוב הקסום אמירים. כשהגוף והנפש במנוחה והראש נקי מדאגות היום יום – מחשבות וחלומות צצים ועולים בחופשיות. פטפטנו על דא ועל הא ועל הלחצים והקשיים שיש לנו בחיים, ואיך ייראה העתיד שלנו. ואז, בהבזק של שנייה הפתרון הגיע. הסתכלנו האחת על השני, ובעצם, למה שלא נעבור מחר לצפון הארץ?

מיד התחלנו לחפש הזדמנויות באזור אמירים. לא ידענו עד כמה זה קרוב. למעשה ההזדמנות חיכתה רק לנו שנגיע ברגע הנכון לצימר ההוא באמירים. בעלת הצימר ששהינו בו, סיפרה שאחותה התאומה ובעלה פרסמו את הנכס שלהם למכירה לפני מספר ימים, כאן באמירים, בית ושתי בקתות (צימרים) מול נוף מהמם. כמובן, מיד נסענו לראות והתאהבנו במבט ראשון. ההחלטה לרכישה ומעבר לאמירים הייתה הדדית, מידית וללא התלבטויות.
סיפרנו למשפחה ולחברים; עברנו את תהליך הקבלה בישוב; רכשנו את הנכס ועברנו לגור באחת הבקתות; במקביל, בנינו את ביתנו; הקמנו בקתה נוספת, שידרגנו ועיצבנו את שלושתן בקפידה רבה; בנינו גלריה וסטודיו לזכוכית במתחם.

קוריוז קטן או יד מכוונת?

באותו יום גורלי כשהחלטנו על המעבר, חזרנו לביתנו במזכרת בתיה, פתחנו את אלבום התמונות ומצאנו תמונות שהיינו בעבר בצימר "אור בראשית" באמירים. בבדיקת התאריך מול הבעלים, התגלה לתדהמתנו שהיינו האורחים הראשונים אצלם, הזוג הראשון שהתארח בבקתה מיד לאחר סיום בנייתם.
היום, הבקתה הזאת משמשת אותנו כחדרי השינה הפרטיים שלנו. 🙂

shalom & Debbieאנו, דבי ושלום אהרונוב, מארחים תיירים מהארץ ומהעולם, אימצנו את האמרה "אלוהים נמצא דווקא בפרטים הקטנים". 'פלא' זה קורה במהלך אירועים יומיומיים וגורם לנו עונג, נחת ואושר מצטברים. אלה הם החיים הטובים באמת.
לא הסתפקנו בנוף הטבעי של הרים וכנרת הנראה מהישוב ומהצימרים. תשומת הלב שלנו, בכל מה שקשור לבקתות ״אור בראשית״, מבפנים ומבחוץ, וכמובן איכות השירות המקצועי שאנו מעניקים לאורחינו, מתבססים ופועלים על פי תפיסה זו.

אנו מזמינים אתכם להשאיר מאחור את טרדות היומיום לבוא ולהתחדש, ליהנות ולהתרגש ולהתמלא באנרגיה טובה של התחדשות.
אנו בטוחים שתוכלו להיווכח במו-עיניכם, שאכן 'פלא' זה מתקיים אצלנו במהלך חופשתכם ומבטיחים לכם חוויה מושלמת.
מאחלים לכם חיים מאושרים, מלאים בתענוגות קטנים..